7 Şubat 2011 Pazartesi

...

  İçimde kaç kişi var şu an bilmiyorum.Anlık duygu değişimlerim var.Bir an gülüp ardından ağlayabiliyorum.Hem çok iyiyim hem de değilim.Belki de bir psikoloğa gitmeliyim.Deli doktoru diye düşünenler,fikrinizi değiştirmek için çabalamayacağım.Beni çok iyi tanımayan birine dertlerimi anlatmak iyi geliyor çünkü beni yargılamıyor,sadece anlamaya çalışıyor.Bu yüzdendir ki düşüncelerimi önemsiyor.Son zamanlarda O'nun hakkında çok konuştum,çoğunlukla da gereksiz.Bu yüzden kimse beni gerçekten dinlemedi.Hak veriyorum,çok sıkıcıydım.Lakin kimse de kendime gelmem için sarsmadı beni.Beklediğim buydu belki de.Ansızın çalan telefonun ardındaki "yeter artık,yenildin kabul et ve sus" sesiydi.Olmadı.
  Bir karar verdim ben bu gece.Beni tanıyanlar için inandırıcı değil ama inandırıcının ötesinde "gerçek" olmalı.Yeter artık kaybedenleri oynadığım.Kaybettim ama yaralarımı da sardım.Neden kabuklarını soymak için bu kadar çabalıyorum ki.Bu sesli olarak dile getirdiğim son şeyler O'nun hakkında.İçimden konuşabilirim ve bunu kimse bilmez.Dolayısıyla da kimse beni yargılayamaz.Aslında hiç fena değilim.O mavi hırkalı çocuğu yetişemediğim otobüsle beraber kaçırdım ben ve artık yakalayamayacağım,biliyorum.
 

"Sustu,konuşmak gereksizdi.Bir daha kimseye ondan söz etmeyecekti.Biliyordu,anlamazlardı. "



                                                                       " aylakım ben "

4 yorum:

  1. şimdi buna yorum yazmak istiyorum. ne derece anlatabilirim bilmeden. bunları sen demeliydin. sen diyebildiğin zaman gerçek olacaktı. birilerinin seni sarsması, kendine gel demesi sadece görünürde bir süreliğine değiştiriyor ruh halini. biliyorsun. daha önce defalarca yapmıştık çünkü. bir süre geçti sonra gene geldi. ama bu sefer sen yaptın. farklı oldu yani. öyle işte.

    YanıtlaSil
  2. ben şimdi hiçbir şey anlamadım ama aylak adamı gördüm damladım.

    aylak adam muhteşemdir. evet.

    YanıtlaSil
  3. Aylak adam candır. (kroca ama seviyorum bu söylemi)

    YanıtlaSil
  4. @karenina

    "Belki de sen yanıldın...
    Belki de sadece iyi kalpli bir yeteneksizdim ben...
    Ebedi bir hayal kaçkını... "

    YanıtlaSil